You are not logged in.

1

Thursday, September 23rd 2010, 1:46pm

Version af Tanoth

Hej alle

Har lige bemærket, at jeg fakisk køre på en version 1.1.0 af Tanoth... Er dette ikke en nedgradering af hvad det var for 1 måned siden? Eller er jeg helt galt på den. Mener vi var på version 1.2.3.

monze

poiu

Board Administrator

• Send private message

2

Thursday, September 23rd 2010, 2:02pm

Vi fik version 1.1.0 igår, som det også står i chageloggen. :) Den 7. september fik vi version 1.0.. Om vi er gået tilbage skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke selv har spillet så længe, men det ville da undre mig meget, men jeg skal da gerne forsøge at finde ud af det.. :) Men det vigtigste er vel ikke hva versionsnummeret heder bare at det er en udvikling, og ikke en tilbagegang vi har fået. ;)
~ BoardAdministrator @ Tanoth.dk ~

3

Thursday, September 23rd 2010, 10:41pm

Okay

Kan godt mærker der er sket nogle ændringer, men det var så en ny version. Det er dog lidt underligt at vi er ''oppe'' på version 1.1.0, når de allerede sidste år snakkede om nu kom version 1.2, Ser forum om nyheder -> spillet.
Dertil synes jeg det er underligt, at ting der tidligere virkede ikke virker længere. Hvis jeg klikker på en klan-ven, får jeg nu kun rang listen med mig selv i centrum, og ikke længere klan-vennen. Dette virker ikke som et fremskridt...

monze

poiu

Board Administrator

• Send private message

4

Friday, September 24th 2010, 1:18am

Det er desværre sådan at der med hver update kommer nogle bugs, og det kan desværre godt være ting der virkede før, som nu ender som bugs, men meld dem her på forum, så melder enten GA eller jeg dem videre til GF så det kan blive iorden igen. :)
~ BoardAdministrator @ Tanoth.dk ~

5

Sunday, September 26th 2010, 1:49pm

Sagen er den, at hele spillet er blevet kodet om fra bunden og derfor har GF valgt at kalde den for Version 1.0.0 til at starte med.... altså sådan lidt for at starte på en frisk og få nogle nye ting ind i spillet.

Med 1.1.0 fik vi jo f.eks. et integreret beskedsystem.