You are not logged in.

1

Wednesday, November 23rd 2011, 12:32pm

Kan man "vinde" i Tanoth

Hejsa,
Jeg er begyndt at spille for ikke så lang tid siden, og jeg stiller ovestående spørgsmål af to årsager:

- Jeg gider ikke smide blodsten efter spillet, hvis serveren genstarter om ½ år fordi nogen har vundet.

- Hvis man ikke kan (være med til) at tabe/vinde spillet, så er der jo ikke rigtig nogen pointe (andet end at producenterne skal tjene penge). Og så frygter jeg, man godt kunne køre død i det.

Any comments?

2

Wednesday, November 23rd 2011, 3:38pm

Hej Frankieboy

Lidt omkring spillet. Et spil er til for de mange, og fordi det er sjovt, at tjene penge er en del af de fælles grundregler som vi alle lever efter.

Tilbage til dig og dine spørgsmål.

1. "Hvis" serveren skulle genstarte om 6 mrd, så er det ikke noget som bare lige sker, og slet ikke noget vi ved noget om nu :) Vi håber da ikke det vil være tilfældet for hvad skal vi så lave ??? ;(

2. Smide blodsten efter spillet, det er jo kun noget du selv bestemmer og hvis det sker så er det til hjælp ikke til gené.

3. Hvorvidt det at vinde spillet indebærer at der udbetales en præmie er ikke bestemt på forhånd men der kan afholdes noget undervejs som kan betyde at der udbetales en præmie i form af noget der hedder "Coupons" hvilket igen giver blodsten og igen bedre udstyr - hvis man kan finde det, har ladet mig vide at indtil man er over lvl. 150 så er der noget at gå efter, men efter så bliver det svært, men det er jo også i min bog en del af spillet, intet skal jo være let på forhånd ? :chinese:

Jeg håber dog at du vil finde dette spil - Spændende - og tage udfordringen op.
Med venlig hilsen.

Best regards
Akihito :D

~ Board Moderator ~

3

Thursday, November 24th 2011, 1:51pm

Jeg tror, at det der menes her er, om serveren genstarter systematisk. Fx som på onlinespillet Heroes.dk
Her genstartes serveren efter hver runde, og alle brugere nulstilles. Herefter kan kampen tages op igen. Personligt synes jeg ikke om denne styringsstrategi, da man jo så kun kan være den bedste lige nu og her. Det arbejde, du lægger i spillet i dag, er væk om en måned.

Og nej, sådan fungerer Tanoth ikke. Når en server er startet op, bliver serveren ikke genstartet igen. Dvs. dine level-ups og det du evt. bruger blodsten på bliver ikke "slettet" igen. I DK har vi kun én Tanoth-server, men den har kørt siden 2008 i hvert fald.. Der spillede jeg nemlig også. Så det der kan ske er, at der bliver etableret endnu en server til nye spillere, men det vil ikke have indflydelse på de allerede eksisterende brugere på den første server, hvis du forstår.

Så nej, serveren genstartes ikke i Tanoth, og man kan derfor heller ikke "vinde". 1. pladsen er altid åben :)
Ikke medmindre GameForge vælger at tage spillet offline og lukke det, som de nu har gjort med Katsuro.

Og hvad er risikoen egentlig for det, Akihito? Synes nemlig det er dårlig stil overfor brugerne. Så hvis det er noget, der skulle være i udsigt for Tanoth.dk, vil jeg gerne vide det, så man ikke smider mere tid og flere penge i spillet.

Kan I allesammen have en dejlig torsdag! :)

- Dubba.

4

Thursday, November 24th 2011, 3:45pm

Quote :

hvad er risikoen egentlig for det, Akihito? Synes nemlig det er dårlig stil overfor brugerne. Så hvis det er noget, der skulle være i udsigt for Tanoth.dk, vil jeg gerne vide det, så man ikke smider mere tid og flere penge i spillet.
Svar : Jeg har ingen chance for at vide hvad de vil nede i GameForge men, i vil få det at vide hvis det skulle ske.
Med venlig hilsen.

Best regards
Akihito :D

~ Board Moderator ~

5

Friday, December 2nd 2011, 7:15pm

Så vidt jeg er klar over så har da aldrig været en server genstart her på Tanoth.dk
og tror næppe det kommer.