You are not logged in.

1

Thursday, January 12th 2012, 11:55pm

Hvad mener i der mangler på Tanoth.dk

Hej Comunity

Vi i teamet vil rigtig gerne høre fra jer brugere hvad der mangler for at gøre forum mere spænende?

Deltag i denne tråd med en god ide og være med i konkurrencen om 1 coupont på 10€ for det bedste og 3€ til 2 og 3 bedste ide. couponten kan bruges på alle GF spil.

Med Venlig hilsen

Jeres Tanoth.dk Team

2

Monday, January 16th 2012, 11:09am

først skulle man måske sende en rundebesked ud ingame.. som der beskrev hvad man kunne få ud af forum. derefter kunne man give 5 - 10 blodsten for at gå ind og oprette en bruger der inde, og gøre det til en del af den sidste opdatering, og gøre det til mission 17.

3

Monday, January 16th 2012, 5:16pm

Dette er desværre ikke Teknisk Muligt
Ellers god ide :-)

4

Sunday, January 22nd 2012, 5:50pm

hvad med en månedlig konkurrence, og hvis der ikke er midler til det, så kan det jo bare være for sjov. eller måske vinde en status på forum som så skifter spiller hvert måned.

syntes også at Mclc er godt i gang med at få dette forum lidt op at køre. :thumbsup:

til det forrige indlæg, kan man måske bruge nyhedsfanen ingame, til og gøre folk opmærksom på hvad man kan bruge forum til :D eller det må man måske ikke.

5

Thursday, January 26th 2012, 9:04pm

Uha - det kommer sgu til at koste mig noget ballade! Griner. Men oki - i (Teamet og GF) beder jo selv om det.. Griner

Som jeg læser dette indlæg kan jeg sgu ikke undlade at se det som et reklamefremstød for et produkt der ikke længere er ret stor efterspørgsel på grundet manglende udvikling. Tag den GF. Griner.

Men oki - jeg skal da søge at komme med lidt indfald.

1. Brug ingame info systemet til at opfordre folk til at bruge forum - evt. ved ikke at give fyldestgørende info om spillet, således at man "tvinges" til at bruge forum.

2. Brug indgame info til at få folk ind på forum - evt. med en snack såsom lidt rabat på Blodsten - en kode der så kom i ens indbakke på forum som man så kunne gøre brug af ved næste køb af blodsten.

3. En forbedret klanchat så den måske ligner den fra Ikariam hvor klanbeskeder jo venter på een når man så logger på vil også kunne øge samhørigheden i alle alliancer og vil gøre det muligt at få folk interesseret i hvad der rører sig i klan men også på forum. En bedre intern klansnak vil kun være en fordel for hele spillet. Som det er nu går al for meget klansnak tabt. Synd og skam.

4. Konkurrencer med blodsten som præmie - måske ideer til eventyr - events - højtider bla. bla. bla... Eller små grumme egne opfundne eventyr eller fortællinger..

5. Om der er nogen der har evner indenfor forfatterskabet så kunne en kørende fortælling om hvad der sker i Tanoth-verden måske hive folk ind på forum - en online bog løbende forfattet med en ugentlig eller månedlig opdatering. Vil give en fed indgangsvinkel til Tanoth og ikke som nu - de små lidt kedelige historier der følger med de eventyr vi tager på...
Dette kunne også bruges til at indkøre events og andre sjove ting - brug dog hellere end gerne Nicks på de aktive spillere. Hiver folk mere med om de kan "se" sig selv i det....

6. Kombiner ingame eventyr med lidt gåder hvor løsningen på nogle eventyr kræver at man til dels skal på forum for at finde et svar og så få en erfaringsbonus?

Det var så lidt fra mig om det emne - sådan offhand uden meget eftertænksomhed.... Omend jeg stadig holder på at nok vi alle ansvarlige for et godt forum men at gøde jorden for dette er først og fremmest GF's. Gør det spændende at være med og så kommer folk...!

Med høvisk hilsen

Darkvision

6

Monday, January 30th 2012, 6:57pm

Hmmmpfff

Endnu en ting der ville måske ville gøre en forskel på aktivitets niveauet på sitet vil nok være en RIMELIG responstid - jeg mener nu har mit indlæg stået i 4 dage uden et er kommet så meget som et PIP - KUK eller Rend mig i R..!
Det er mig fuldstændig ligegyldigt om folk eller GF personale er enige eller uenige i det skrevne bare der kommer noget. Det her holder altså ikke i længden.

Med høvisk hilsen

Darkvision

7

Monday, January 30th 2012, 11:14pm

Forum

Hej...

Som ny bruger er denne side slet ikke brugervenlig.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal bruge dette til.

Nu har jeg rodet rundt i en masse beskeder, nogle der er tre år gamle.

Var det muligt at rydde op her inde, og evt. gøre det mere brugervenligt?

Jeg har læst flere gange om ting der IKKE kunne lade sig gøre, i stedet for undersøge muligheder for at gøre tingene på andre måder.

Der må sidde nogen bag om spillet, der måske skal se på mulighederne i steder for begrænsninger.

Håber i vil tage dette som positiv kritik og måske enda vender tilbage med et positivt svar.

Hilsen en ellers glad og ny bruger.

Gabi :thumbsup:

8

Tuesday, January 31st 2012, 11:35pm

Dark Jeg skal lige undersøge hvad der er teknisk muligt.
gabi vil vil prøve at lave nogle arkiver til gamle tråde, omkring hvad der kan lade sig gøre og ikke gøre kan vi ikke bestemme vi sender forslag videre og får så svar om det vil blive tilføget spillet.

9

Wednesday, February 1st 2012, 12:16am

Ærede bette djævel.. AKA Little Devil

Jeg vil så med sindsuro afvente en melding og imens hooke mig på lidt beer-drop så tiden ikke vil føles for lang.

Tak for udmeldingen..

En druk dreven - UPS durkdreven

Darkvision

10

Wednesday, February 1st 2012, 8:46am

Eventspil

Det er snart længe siden der har kørt et spil hvor man kunne få lidt ekstra tænker her på det med æggene men det høre vel påsken til og så var der det med den hvor man så den grønne måne.

Kunne man ikke overveje et sådan event igen her. :P

11

Saturday, February 4th 2012, 11:19pm

Mangler på Forum?

Hummmmmmm,nu er jeg lige landet her idag,og jeg mener du spørger om Forum allene og ikke ingame...

Først og fremmest burde der laves en oprydning,måske flytning af gamle tråde til arkiv og en anden hovedopdeleing til trådene,for det er ski svært at finde rundt lol

Vender tilbage når jeg har kikket lidt mere og tænkt lidt over det :rolleyes:

12

Today, 8:34pm

Hvornår bliver vinderen udtrukket?

- En simpel lille feature, som viser hvornår en kriger er oprettet, og hvornår vedkommende sidst har været logget på. Dette har været foreslået før, men da der ikke er kommet nogen respons endnu, synes jeg det er væsentligt, at bringe det på banen igen. Dette vil gøre det lettere for fx klanledere at vurdere hvem der stadig har potentiale til at blive i klanen, hvem der bør smides ud, og hvem det kunne være godt at invitere.

- Hyppigere in game events! Når GF endelig smider en brugbar update, så booster det lige spillet for en stund. Jeg kender i hvert fald fra mig selv, at når der sker noget in game, bliver jeg mere aktiv. Men når der er så langt imellem snapsene, så når det hele at "falde fra hinanden" igen. Der burde være løbende aktivitet fra producenten i stedet for 3-4 gange årligt.

- Auktion brugerne imellem, som der var på Katsuro, og som der også er på fx Gladiatus. Det ville være fedt, hvis man kunne tjene lidt ekstra på noget armour, man ikke skulle bruge mere, samtidig med at andre kunne få gavn af det. Der skulle selvfølgelig være et level-system eller lignende som på Gladiatus.