Bitefight står øverst og Tanoth nederst da det sløver min computer en del når det starter op
M.V.H Clawer... spiller WoW på Emarald Dream serveren er night elf hunter Aledrian Sig(signatur) og avatar lavet af mig
Tanoth bedste blodsten's opbruger brugte 15 på 2½ dag
This post has been edited 1 times, last edit by "clawer" (Jun 25th 2008, 3:54pm)
Jeg har også sagt Ikariam... For et år siden havde jeg sagt Gladiatus - om 3 måneder er det sikkert Tanoth... Det svinger meget... Er lige begyndt på Gladiatus lidt igen efter jeg fandt Tanoth...
Stemte Ikariam. Spiller på 4 forskellige servere hvor jeg ligger på top 100 på 3 af dem og nr. 122 på den sidste.
Men min favorit af alle spil er klart Trophymanager. Det kan jeg få timer til at gå med hver dag.
det må man sige gladiatus for ikke et ben til jorden
M.V.H Clawer... spiller WoW på Emarald Dream serveren er night elf hunter Aledrian Sig(signatur) og avatar lavet af mig
Tanoth bedste blodsten's opbruger brugte 15 på 2½ dag
Jeg har stemt Tanoth, men for få måneder siden havde svaret været Ikariam. Ikariam er et perfekt frikvarters spil......Nu har jeg så sommerferie, så passer Tanoth mig bedre.
jeg må så indrømme det fedeste jeg har prøvet til dato er nok heroes.dk et vikking spil det er super.. spiller det dog ikke mere men over vejer at starte op igen.