You are not logged in.

1

Thursday, January 26th 2012, 9:26pm

Tanoth spillere

Vær hilset

Jeg er Darkvision - spiller Tanoht på 3 år om jeg kan huske - Er alt for gammel til den slags vil mange nok synes men pyt - hyggen er stor også i den klan jeg er med i.

Jeg har tiden for mig - så nok derfor jeg ligger som jeg gør på ranglisten - dog taber jeg altid pusten når jeg skal brygge øl, møjd og cider med mine IRL venner - HIK... Griner. En hobby der tager kegler og kan give ømme hårrødder... Griner.

Jeg hygger mig oz med kafferistning hvilket mange i min omgangskreds nyder så det er ikke kun jeg selv der har glæde af sådan en hobby - bruger det faktisk ofte som værtinde gave.. Alle kommer jo enten med blomster eller chokolade??! Hmmpff.. Så hellere være anderledes også på det område.. Smiler.

IRL er jeg en bums på nationalbudgettet da jeg er pensioneret før tid grundet sygdom men så'en er livet jo fra tid til anden. Derfor må i der ligger under mig på ranglisten betale for at jeg kan være nummer 1.. Griner.

Hold humoren tør men skruen i vandet...

Darkvision

2

Monday, January 30th 2012, 11:04pm

Hej Darkvision :)

Velkommen til - håber du vil være med til at deltage i de forskellige forumspil her på forum, og få lidt gang i dem.

Thumbs up for din beskrivelse af dig selv :thumbsup:

------------------------------------------------------------------------
Kontakt mig på PM eller mclc@tanoth.dk